miércoles, 6 de junio de 2018

Bigarren astea

IRRIKITAN NAGO APLIKAZIOA MUGIKORREAN AMAITUTA IKUSTEKO!!!💜💜💚💙❤
BIGARREN ASTEA
-Lanarekin hasi gara eta oso onso gabiz
2---Proiektu hau sakramentuei buruz da , aplikazio bat sortu behar dugu eta aplikszio horretan sakramentuak asaldu behar dituguz , era hon batean . Ahoskoan , "Sakramentuak dira , baina ere bai asaldu behar dugu pixka bat nola egin dugun..
3---SAKRAPPMENTUAK asaltzeko liburua erabili ahal dugu eta informazio gehiena hor ikusi ahal dugu. Lana sakabanatuta egon behar da , eta noski , bakoitzak roll bat ukiko du . Kordinatzailea , bozeramailea , eta horrelakoak.
4--Kolore desberdiak erabili dezakegu , plantilla asko daude eta era asko daude apñikazioa deigarria izateko . Lana bion artean egin behar dugu , baina nota bakarkakoa denez , bakoitza bere lanaz arduratu behar da 

Gaur oso ondo egon gara klasean . Lanarekin araso batzuk euki ditugu , ni ez naiz oso ona ordenagailuarekin eta ez nuen ulertzen AppiePieren funtzionamendua . Bainza Jon Teijelo azkenean dena asaldu dit eta gutxi gorabehera orain ulertzen dut .
Gaur diseñua planteatu dugu eta sakramentuaren definizoa eta abar jarri dugu.
Diseñua polita geratu da , baina ez dakit zergatik ezabatu zaigu eta berriro hastean orrain bai ondo geratu zaigu .
Lehengo zatian Gaizka eta ni egin dugu eta geroago jon Martinez , Jon Zaballa eta Jon Teiejelo egin dute . Konpenetrazioaren aldetik ondo egon da baina gauza txar bat atera behar badut, esango nuke pixka bat despistazen garela ta azkenean aprobetzatzen dugun denbora oso baliagarria denez , ez dakit , nik uste dut hurrengo klasean pixka bat fokalizatuagoak egon beghar garela talde bat bezala .
Gauza asko ikasi ditut gauR.
Aplikazioari buruz , ikasi dut diseñua eta letrak eta abar nola aldatzen diren eta informatikako audio eta abar ... gahien informazioaikasten noa , Jonen lagunrzarekin.
Sakramentuaei buruz : Definizio bat baino gehiago daudela ikasi dut , baina noski baietz beti dago bat hobeagoa dela .Gu liburukoa hartu dugu eta poz pozik.
Proiektu hau asko gustatzen zait , talde lana eta banakako gaitasunak lantzen ditugulako eta gainera informatika pixak bat ere bai ikasten dugu SAKRAPPMENTUEKIN . Proiektu dinamikoa izan ohi denez sahiatzen gara guztiok partizpatzen baina batzuetan denbora galtzen dugu eta esan dudanex e< da hona , denbora beti aprobetxatu behar delako.
Hurrengo astean hobeto egongo gara eta gogotsu ere bai!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario